Banner Vuurwerkvisie - VuurwerkTotaal.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10

Discussie: Lily Magnolia

  1. #1
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 november 2007
    Berichten
    5.582
    Thanks
    2.934
    4.276 waarderingen in 1.455 posts

    Lily Magnolia

    Artikelnummer: 1812
    Artikelnaam: Lily Magnolia
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: ...
    Aantal Schoten: 16 shots cake
    Effectomschrijving: Multicolor peony's met crackling+ Finale van 4 schoten tegelijk
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Richtprijs: ca. €8,95 per stuk, ca. €15,00 per twee
    O.a te koop bij: www.vuurwerktotaal.nl
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Laatst gewijzigd door Viva la Bang; 21 september 2015 om 20:40

  2. #2
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Berichten
    1.574
    Thanks
    772
    1.445 waarderingen in 542 posts
    hier mijn filmpje van de lily magnolia geschoten op de demo van Mantel-tweewielers, per 2:
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

    vond de effecten ook eentonig en niet al te groot. maar wat wil je voor 8euro. erg leuk om de laatste paar uurtjes van het jaar mee door te komen.
    moet nog effen denken of ik hem ga halen.

  3. #3
    VWC-Lid thomaz's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Locatie
    W.Brabant
    Berichten
    429
    Thanks
    184
    373 waarderingen in 141 posts
    De filmpjes van de lily magnolia:

    2 gecombineerd
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    4 gecombineerd
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    Redelijk pot qua pijs/kwaliteitsverhouding, maar geen aanrader. Effecten zijn me te klein.

  4. #4
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Locatie
    Limburg (NL)
    Berichten
    4.794
    Thanks
    2.000
    4.517 waarderingen in 1.264 posts
    Volgens mij is er met de Lily Magnolia wat gebeurd betreffende verschillende importeurs daarom weet ik niet meer zeker of deze van mij van Vuurwerktotaal was.. maar goed.. hieronder zie je de foto van de lily magnolia die ik in bezit had en op het filmpje zie je het effect waarover ik niet zo hard te spreken was



    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

  5. #5
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 augustus 2009
    Berichten
    2.445
    Thanks
    868
    1.647 waarderingen in 768 posts
    Ik was zo te spreken over de B&W versie 2 jaar geleden dat ik de lily magnolia 6x had aangeschaft, en wat een troep zeg! Bagger boeketten, amper tot geen burstknal.
    Dit is gewoon goedkoop profiteren van naamsbekendheid, filmpje lijkt mij zelfs gewoon de oude versie!
    2 jaar geleden kon je de lily magnolia nog krijgen voor 5 euro per potje, en dan had je voor de prijs effecten niet normaal. En dan kon je ze nu kopen per 2 voor 15 euro en was het helemaal niks.

  6. #6
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    6 oktober 2006
    Locatie
    Friesland
    Berichten
    371
    Thanks
    60
    103 waarderingen in 44 posts
    Foto:
    Bijlage 8262

    Niet zonder toestemming gebruiken!
    www.vuurwerkbieb.nl | youtube.com/user/bozemVW

  7. #7
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Berichten
    1.574
    Thanks
    772
    1.445 waarderingen in 542 posts
    Bij mij ging hij zeker niet zoals bij bozem hierboven. Had hem besteld voor in de vooravond, maar zelfs daarvoor vond ik hem slecht. Er zat totaal geen burst in waardoor de boeketten gewoon falling leaves waren. Erg zonde, want ik hem hem wellis beter gezien.

  8. #8
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    6 oktober 2006
    Locatie
    Friesland
    Berichten
    371
    Thanks
    60
    103 waarderingen in 44 posts
    www.vuurwerkbieb.nl | youtube.com/user/bozemVW

  9. #9
    VWC-Lid BurstDuo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 juli 2012
    Berichten
    1.099
    Thanks
    1.798
    1.269 waarderingen in 442 posts
    LIEFHEBBERS van de Lily Magnolia opgelet: Zojuist kartonnetje opgehaald bij Zena dealer Amersfoort (wijk Vathorst) en tot mijn grote verbazing zag ik ze daar staan 2 voor 15 euro en ze staan niet op de site of op de folder. Dus even bekeken en........

    Productie: Imp. B&W Lelystad 2006/06/07

    Dat staat er toch echt! Ik heb er 2 van gekocht maar ze hebben er veel meer, om toch teleurstelling te voorkomen zou ik even bellen, + Ik heb er de golden glory ook gehaald voor 7.50 (Imp. B&W Lelystad 2005) Ze hebben meer producten van B&W.

    Dit zijn werkelijk TOP producten van B&W doe er je voordeel mee Amersfoort en omgeving of echte liefhebbers!! Adress voor de snelle beslissers: Primera Vathorst Cruquius 104 3825 MH Amersfoort Tel: 033 - 494 77 26.

    Het is een Tip geen reclame want dit potje is werkelijk TOP!

  10. #10
    VWC-Lid RickGAE's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 januari 2013
    Berichten
    3.500
    Thanks
    2.552
    1.544 waarderingen in 803 posts
    Vanwege de regen om 00:00 tijdens de jaarwisseling heb ik dat moment niet gefilmd.
    Om te zorgen dat de Lily Magnolia toch in de video komt ben ik opzoek naar een video.
    Heeft er iemand een filmpje die ik mag gebruiken?

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •